Storingen

Wij zijn bereikbaar op de volgende telefoonnummers:

Helpdesk: 033-7501334
Storingsnummer: 033-7501339 (tijdens kantooruren doorgeschakeld naar de helpdesk)

Het storingsnummer is alleen bedoeld voor storingen met prioriteit 1 of 2 (zie SLA). Voor overige meldingen en vragen belt u tijdens kantooruren met de helpdesk, of stuur een ticket in via https://pinkweb.zendesk.com.

Type melding: storing (opgelost)
Samenvatting: Digipoort KvK/Belastingdienst
Begin: 18-05-2019 om 06:00
Verwacht einde: 30-05-2019 om 17:00

Er is nog steeds een storing bij Digipoort. We hebben van Digipoort vernomen dat ook morgen wordt doorgewerkt aan het verhelpen van de storing. PinkWeb staat standby om Digipoort waar nodig te ondersteunen. De developers van Digipoort zien dat de ingestuurde documenten wel worden afgeleverd bij Belastingdienst en KvK. De bevestigingen die Digipoort daarvan terugstuurt naar Client Online zijn echter lege berichten. Daardoor kan de status in Client Online niet worden ge├╝pdatet. We hebben bij Digipoort het verzoek neergelegd om een lijst samen te stellen van niet valide documenten. Deze kunnen wij dan handmatig in het portaal verwerken. Zo is in het portaal in ieder geval zichtbaar welke documenten niet valide zijn bevonden door de uitvragende partij. We zijn hierin afhankelijk van Digipoort, maar we streven ernaar om uiterlijk vrijdag de foutmeldingen in het portaal te verwerken. Als je klanten wilt informeren over de storing bij Digipoort dan raden we aan om in het portaal een mededeling op het dashboard te zetten. Deze storing is ook bij Logius te volgen op: https://www.logius.nl/storing-en-onderhoud

Ga terug naar het overzicht
PINK WEB APPLICATIONS