Storingen

Wij zijn bereikbaar op de volgende telefoonnummers:

Helpdesk: 033-7501334
Storingsnummer: 033-7501339 (tijdens kantooruren doorgeschakeld naar de helpdesk)

Het storingsnummer is alleen bedoeld voor storingen met prioriteit 1 of 2 (zie SLA). Voor overige meldingen en vragen belt u tijdens kantooruren met de helpdesk, of stuur een ticket in via https://pinkweb.zendesk.com.

Type melding: onderhoud (opgelost)
Samenvatting: Client Online
Begin: 03-07-2019 om 13:30
Verwacht einde: 04-07-2019 om 23:00

Beste klant, Graag willen wij je hierbij informeren over de eerder gecommuniceerde storing. Cliënt Online is sinds gisterenmiddag weer open en bereikbaar. De achtergrondprocessen zijn deels weer opgestart. Door extra verkeer op dit moment is het mogelijk dat het portaal als langzaam wordt ervaren. Let op! Nog niet alle synchronisaties met externe pakketten zijn gedaan. Hierdoor kan het zijn dat nog niet alle documenten of gegevens uit andere pakketten in het portaal staan of dat berichten vanuit het portaal pas later verstuurd worden dan gewoonlijk. Zodra alle processen weer draaien, word je hierover geïnformeerd. We adviseren om accorderingen die vandaag nog naar de uitvragende partij verzonden moet worden, buiten Cliënt Online om te verzenden. Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van deze storing, dan kun je contact opnemen met onze afdeling Support op telefoonnummer: 033 - 750 13 34. Onze medewerkers helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, PinkWeb

Ga terug naar het overzicht
PINK WEB APPLICATIONS